Tema: Re: Omnitelis šiandien eilinį kart ne ryšio zonoje?
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-14 14:12:32
Nu as puikiai zinau kas ir kur yra, man is principo yra px visokie smulkus sudeliavimai (is serijos minute kainuos 3 ar 4 centus), as megstu ilga ir stabilu bendradarbiavima ir karta i kelis metus sukontaktavima ir normalu poziuri i mane kaip i klienta. Mano samonej dabar Bite atrodo kaip stabiliausias operatorius, todel absoliuciai visi numeriai kuriuos as "administruoju" yra iskeliave ten, ir tik mano paskutinis vienas nr. dar pusmeti sedes pas omni. Visokios Teledemos, Eurocomai, TeleMaxima ir dar kokie ten tarpininkai bebutu man nereikalingi is principo.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi