Tema: Re: Omnitelis šiandien eilinį kart ne ryšio zonoje?
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-14 13:58:50
Tai kad skaitau, kad jie jau prisizaide. Omnio klientai tuo didziavosi pries keleta metu - nepaisant kiek didesniu tarifu praktiskai visa gyvavimo laika realiai jie turejo geriausiai ispletota tinkla, daugiausiai abonentu, stabilu rysi, pakankamai aiskia ir stabilia kainodara. Bet tais laikais kai prasidejo anekdotai su asmeniniais planais kuo toliau, tuo labiau viskas su jais pradejo jauktis - kainodara realiai orientuota i tai, kad kuo maziau zmoniu suprastu uz ka ir kiek mokes, senu klientu jie visai nevertina, nezinau kodel, bet jiem atrodo, kad klientas atejes isigyt telefono ar pasirasyt sutarti del naudojimosi paslaugom labiau nei realia nuolaida ar kazkokia dovana susijusia su ta sritimi dziaugsis kazkokia supista receptu knyga, o paskutiniu metu dar ir rysio stabilumas nedziugina. Zodziu, is tu firmu, su kuriom susiduriu, mano nuomone Omnis vienareiksmiskai nusipelne metu nusivylimo vardo.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi