Tema: Re: padekit pasirinkit is dvieju
Autorius: Arvydux
Data: 2011-11-28 16:58:33
Turiu HTC Incredible S'a.
Nezinau, kas yra mazai baterijai, bet realiai sneku apie 30-40min per diena,
paskaitau emaila, RSS feedus, tai kraunu kas antra nakti.
Jei + prie auksciau pamineto truputi pazaist Angry Birds, Video paziuret ar
ilgiau ka inete paskaityt, tai gerai, jei iki vakaro isstraukia.
GPS'o be pakrovejo geriau nejungt, nuo baterijos manau gal kokias 2 valandas
is istrauktu ;)

Tik nemanau, kad koks nors kitas butu labai jau geresnis. Manau realiai bet
kuri kas nakt turesi krauti