Tema: Re: padekit pasirinkit is dvieju
Autorius: telekomaz
Data: 2011-11-23 16:51:15
renkuosi is siu dvieju (uz aifona moketi antra tiek, kiek uz viena is
pretendentu - neturiu nei noro nei galimybiu)
kadangi charakteristikos panasios tai linkstu prie htc, del to kad
"grazesnis". idomu nuomones, kas ciupino incredibla - ar batareika is
tirkuju laiko taip trumpai. nes dabar turimas deklaruoja kad laiko 510
valandu, o sitas htc tik 290...