Tema: Re: padekit pasirinkit is dvieju
Autorius: telekomas
Data: 2011-11-23 22:16:34
kazkaip ratas sukasi sukasi prisisuka atgal prie desire s, nuo kurios ir
prasidejo paieškos. tas inkrediblui nusiliedzia tik mazesne kamera ir
siek tiek mazesniu ekranu, bet uztai lenkia batarke. taip kad gaunasi ir
korpusas ir batarke. tiesa minetas glaxy s+, biski sustresnius vidurius
turi, bet man rodos, kad ne iš esmės