Tema: Re: padekit pasirinkit is dvieju
Autorius: Toxis
Data: 2011-11-24 20:21:38
nius, tai samsungo atveju, kai yra 'van buton rut' ;)... ash savishki noriu
nusirutint jau kuris laikas, bet blyn neturiu nei atliekamos sd, nei
galimybes kur ji susikisht:) (gold cardui).. tai vat ir keikiuos...
o senesni sensai pasirodo neturi tos skyles?! yay! ash jau buvau pradejes
nervintis:)

"Algis"  wrote in message news:jalaiq$9v0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.11.23 22:57, Toxis wrote:
> imho dabar yra du pasirinkimai galaxy nexus arba galaxy sII - rootini,
> dedi ICS...
> Sensas su vulnerability, kuri ne tik, kad
> pavieshinta, ir pripazhinta, ale neishtaisoma, o senesniem modeliam ish
> vis kuj znajet ar bus ishtaisoma.

Senesniem modelima nėra ką taisyt, jie neturi šito vulnerability.

> Rootinimas kai kuriu - tragishkas,
> nerutinus updeitus gausi kol tavo telefonas bus brangiausiu liste,
> paskui - oh well.. ICS plikas androidas atrodo n kartu geriau nei bet
> kuris ish skinu...

Man plikas Androidas ir 2.2 atrodė geriau už HTC, Samsung, SE, ar Moto
interfeisus... Bet tai reikia turėt laiko rootinimui... po kurio gausiai
tikėtina, kad kas nors pradės veikt kreivai ;)