Tema: Re: Androido lamerio klausimai
Autorius: padugne
Data: 2011-09-04 14:23:55
On Sun, 04 Sep 2011 13:37:04 +0300, mmm wrote:

> Jus visi ziurit tik is IT puses. Ziurekit kitaip, think different,
> kartais atsisakyti skype reiskia praradimus versle. Man zinomoje
> imoneje, kuri Lietuvoje yra 1 is 2 didziausiu savo srities imoniu,
> turinti filialu aplinkinese salyse, milijonines apyvartas, ir sekmingai
> naudoja skype bendravimui su uzsienio partneriais. Skype accountus
> visiems sukure pagal sablona vardas.pavarde.imones_pavadinimo_trumpinys.
> Sunkiai isivaizduoju kaip visiems uzsienio partneriams pasakyti kad gal
> tu imk icq ar jabberi. Jie naudoja skype, ir niekas to net
> nekvescionuoja.

Labai keisti tie partneriai, kol kas neteko matyt firmu bendraujanciu
vien tik per skaipa. Bet jei jau butinai reikia, tai jokiu problemu, ja
galima naudoti, bet ne firmos tinkle dirbanciam darbiniam kompe.

Yra sociai visokiu rysio priemoniu su tiesiogine skaipo integracija. Jiem
galima organizuot specialu nuo likusios firmos atskirta tinkla ir pirmyn,
tegu plepa kiek tinkami jei jau taip reikia.

> Dar galvokim sitaip, jei skype tokia skyle, tai ji skyle ne tik imoneje,
> ji yra skyle ir pas kiekviena useri. Be to kiek man zinoma skype

Be abejo.

> protokolas siai dienai nera nulauztas, yra net bandziusiu, bet ten net
> keli saugumo lygmenys idiegti, viena nulauzus, kiti kazkaip sekmingai
> blokuoja ta nulauztaji ir praktiskai sudetinga visus juos kartu

Sito niekas nezino, nes skaipas yra "juoda dezhe" ir tu "lygmenu" niekas
nemate. Tame ir yra pagrindine jo problema. Va jau mineti RSA tokenu
kodai irgi buvo atseit "super saugus" tol kol ju elementariai nepavoge.

Del nulauzimu irgi niekas nezino. Jei kas nulauze, tai tuos exploitus
pardavineja uz pinigus, o ne dykai leidzia i pasauli koki nors kvaila
virusa. O kad skype pilna klaidu kurias gali isnaudoti tai gali buti
tikras.

--
kthxbai.