Tema: Re: Androido lamerio klausimai
Autorius: Algis
Data: 2011-08-31 18:25:18
Į launcherį lock screenas įeina ar ne?
Vienas labiausiai užknisančių HTC Sense bajerių tai ekrano lockinimas.
Kai sakmbina braukt per ekraną reikia vertikaliai, o ne horizontaliai,
dėl to dažnai netyčia pakeliu/atmetu traukdamas tel. iš kišenės.

Ir kitas dalykas knisa, kad uždėjus lock pattern, vistiek dar reikia
papildomai unlockint...

Jokių padorių workaroundų abiem dalykam neradau ;(