Tema: Re: Androido lamerio klausimai
Autorius: mmm
Data: 2011-08-31 17:21:46
Androido tokia ideja - langu ar procesu (pagal android terminija galima
sakyti "activity", nes activity gali ir netureti jokio lango)
uzdarinejimais rupinasi pas androidas. Pritruksta atminties - pas os
uzdaro. Programeriams yra numatytos aibes priemoniu kaip issaugoti fone
uzdaromo activity duomenis (bet deja ne visi ir visada ta daro).
Kai darai back, activity "regeneruojamas", ir uzpildomas pries tai
buvusiais duomenimis.
Taciau visas grozis yra tame, kad visos sitos taisykles nera 100%. Yra
tokie activity, kurie sukasi visada ir ju negalima nukilinti, cia
priklauso nuo to kaip programos kurejas uzprogramaves. Gali juos
nukilinti, bet osás juos regeneruos automatiskai tau net nezinant, todel
siuloma programu aplamai nekilinti.
Android - laisve ne tik useriui, bet ir programeriui. Rezultate turim
tai ka cia isdestei ir tenka ieskoti papildomu appsu.
Del startupiniu mygtuku tai butent pas velesnius HTC nepakeisi be
rootinimo (bet ten daug niuansu, kai kada iseina pakeisti). Bet siaip
pats rootinimo procesas - nieko ten sudetingo. Vienas apsas, pora
paspaudimu ir gali instaliuoti ka tik nori. Pvz pasikeisti standartini
HTC launcheri (ta programa, kurioje matomas dekstopas ir visi tie
nepatinkantys mygtukai) gali pakeisti i nestandartini, pvz Go Lanucher
(androis markete yra, nemokamas).