Tema: Re: Androido lamerio klausimai
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-08-31 14:30:35

> 1. Zadintuvas. Ar imanoma padaryt, kad jis veiktu isjungus telefona.
> Ankstesnis turetas aparatas ji isjungus zadintuva palikdvo veikti ir
> skambejimo metu paklausdavo - ijungt telefona ar ne.

defaultinis man rods ne, pabandyk markete, gal yra koks kitas, bet tiesa
pasakius, htc ijungimo garsas matyt pazhadintu, nereiktu ir zhadintuvo:)

> 2. Skype. Neturi isjungimo mygtuko, kilinasi tik per procesus. Ir neina
> niekaip pasalinti is startup'o.

tiesiog daryt singout (man rods ten, kur gali nusirodyt, kokois busenos
dabar esi - jei nerasi, sakyk isijungsiu, pazhiuresiu:)

3. neisivaizduoju, nenaudoju outlooko, iki shiol sugebu apsieit su
express'u;)

> 5. Apacioje esantis standartinis meniu turi tris punktus - "Visos
> programos", "Telefonas", "Nustatymai". Ar galima pakeisti, "Nustatymai"
> knopkes funkcija? Nes nustatymu gi kasdien nekeiti - noretusi ten ka nors
> naudingesnio tureti.

be rootinimo niekaip, jei teisingai supratau tu kalbi apie htc oda... ja
nuvilkt galima tik nu'root'inus (gavus admino teises;)

> 6. Nuejus į "Advanced task killer" pastoviai rodo atidaryta kruva
> programeliu, kuriu ash tikrai nesinaudojau. Kur tai reguliuojasi.
> Programeles ne kokios fonines, o visokie Picasa, zemelapiai, koks fotiko
> softas ar panasiai. Atsidaro ne netycia ijungus, o grynai gulint ant stalo
> telefonui.

nenaudok task killeriu, apskrytai. androidas pakankamai protingas - jis pats
ko nereikia ishkilina, su task killeriais paparstai net daugiau aliektros
jama, nes nukilini ta, ka paskui androidas vistiek paslapchia uzhkelia:)

> 7. Lietuviu kalba - bent jau isivedant kontaktus ir sms rasyme. Imanoma?

nezhinau, nenaudoju:)