Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: bullka
Data: 2011-04-22 20:08:08
Antro ipado originalus apple dėklas yra OK. Aš beje irgi su tokiu
užsisakiau. Tačiau jis dengia tik ipad'o ekraną ir visiškai nedengia
nugaros. O tai reiškia, kad braižysis ipado nugara.

Antras momentas: jei įvelkama į kokį nors dėklą - paslepiamas ipad2 grožis.
Jis gi toks plonas! ;)

Trečias momentas: ipad2 turi naują featūrą, kad atidarius dėklą - įsijungia.
Dėklai turi būti su magnetais. Kol kas tik brangūs dėklai (bet tikrai faini
ir kokybiški) tą featūrą palaiko. Dealextreme lygio (pigiau) dėklų su tuo
featūru dar nėra prigaminta.

Na ir ketvirtas momentas: galima imti originalų dėklą ir tada silikoninį iš
nugaros (tipo kad būtų ir šiokia tokia apsauga ir ipad'as grožio
neprarastų). Tačiau suderinamų su smart cover pigių irgi dar nėra. Pvz
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160570744249&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Bet pagal mano paniatkes šitas koveris turi kainuoti max 7$ su nemokamu
atsiuntimu, o ne tiek, kiek ten parašyta. Aišku galima imti iš dealextrem
pirmą pasitaikiusį silikoninį ir jį apsipjaustyti, kad galėtų veikti kartu
su Smart Cover.

Va tokie reikalai su tais dėklais.

"Terpentinas"  wrote in message news:iosbg0$hh$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane pirmas ipadas ir elementarus deklas, kuris beje labai fainas. O kas
su atru ipado deklu negerai? Planuoju zmonai padovanoti.