Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: bullka
Data: 2011-04-22 11:54:41
iPad'u naudosis fėja. Tad tų appsų ar žaidimų jai kaip ir ne itin ir reikia.
Nujaučiu, kad naudos standartines funkcijas.

Tad be piratavimo realiai gal ir apsieisime. Aišku jei bus (kuom aš
netikiu), tai aišku nusijailbreakinsime.

Pažiūrėjau, kad žaidimai, kurių man greičiausiai pakaks, kainuoja iki 2.5$.
Programos.. na dar labai nenagrinėjau, bet spėju reikės kokios nors padoraus
wordo.. tai kažkas iki 10$.

"Aladdin"  wrote in message news:ioreqp$f91$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.04.22 10:43, bullka wrote:

> Atmetus piratavimą, yra krūva dalykų, kuriuos galima customizuoti su
> jb'intu ipad'u.
>
> Sąrašas:
> http://www.ipadforums.net/ipad-hacking/25824-ultimate-list-jailbreak-tweaks.html

Na matai, JB savininkai turi skirtingus prioritetus:) Man buvo idomu
tavieji... Nes dazniausiai JB
daromas piratavimui, nes ir apps'ai ipad'ui yra gerokai brangesni uz iphone
alternatyvas:(