Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: bullka
Data: 2011-04-19 08:35:27
OK. Ačiū. Dabar situacija aiškesnė.
Aš net buvau pamiršęs, kad toks pildyk yra. Matomai per ilgai buvau
abonentu.

Blogumas dabar tame, kad, kai ipadas jau užsakytas, fėja pareiškė, kad gal
labiau laptopo norėjo :) Tipo o kaip iš PC per tinklą pasiimti nuotraukas,
kaip į supermamą skelbimą įdėti, kaip gauti iš draugės doc'ą, jį
pasiredaguoti ir persikelti į PC ir t.t. ir pan.
Žodžiu....

Nujaučiu, kad šalia dar ir netbook'ą reikės pirkti :)

"Korke"  wrote in message news:ioi477$unl$1@trimpas.omnitel.net...

Oi bullka bullka.... zek cia
https://www.pildyk.lt/tarifai/mobilus-internetas/  3Lt -1GB (regular price
anot ju 6Lt-1GB)
Jei kada ir baigsis akcija, bus pas labasus ar extra... ne karve kainuoja gi
korta... vistiek gi skambinimo fycerso tas gaidis neturi, tai gali kiseniuke
tures visas tris ir deliotis kuriai akcija galioja :)