Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: Memba of board
Data: 2011-04-19 15:09:31
Turiu nuliudinti, bet padarei nedideli promacha.
Pilnaverciam darbui su iPadu kaip iki menulio lyginant net su labiausiai
nusususiu noutbuku.
iPadas tinka kaip antras kompiuteris pramogoms ar kokia prezentacijai is
bedos, as asmeniskai ji naudoju tik naujienu ir knygu skaitymui. Zaidimu
nezaidziu, o po menesio naudojimo esu nusivyles ir perzegnojes visokius
durnus savo planus pirkt iFaune.
Android rulezzzz.