Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: bullka
Data: 2011-04-22 11:59:40
Dėl skaitymo nežinau.. ipadas dar pakeliui, bet pats faktas, kad tai nėra
standartinė rezoliucija - erzina. Kodėl negalėjo padaryti kažką 1366x ar
pan.(t.y. kažką standartiško iš Wide serijos).

"Memba of board"  wrote in message news:iorfqi$ha9$1@trimpas.omnitel.net...

cia parasei tik maza dalele to, kas uzknisa iPade-iFaune-iPode.
Atskira kalba ekrano rezoliucija, kuri skaitymui yra labai shudina. Nors
naujas Applia fanatas Terpentinas tvirtina kitaip.