Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: vist
Data: 2011-02-26 16:36:44
On Sat, 26 Feb 2011 11:43:41 +0000 (UTC), chernius
<chernius-nespamui-@gmail.com> wrote:
>tai butent, kad palengvina gyvenima, o ne nugyvena uz tave.
kazka mali. Kodel as turiu tureti tik tokius funkcionalumus kuriuos
sumasto obuolys? As noriu turet ta ka as noriu, o ne tai ka siulo
obuolys. Ji ssu savo gyvenimo palengvinimais tegu kaktusa i ana gala
susikisa. Tosk vaizdas kad visi useriai yra buki idiotai ir tik
obuolys nusvies jiems kelia.

>reikia apsiprast su tuo kaip daiktas veikia.
>
>mano patirtis tokia, kad kankinausi tarkim su 98, 200, XP, kol galiausiai
>sakau, uzteks nes pavargau remontuot visokius strigimus, rebootint, ar
>reinstalint pastoviai. Susikaliau ubuntu, tai verkt norejosi, nieks
>neveikia kaip nori, bet sukasi gerai, praejo metai, apsipratau, per ta
>laika pramokau, dabar tik ofisa per wine pasikures is ms turiu, viskas,
>neremontuoju nieko, pagaliau naudojuosi.
Nu tik neisizeisk: blogam sokejui ir kiausiniai maiso.
Va win 3.11 tai buvo gemarojaus daugoka. Jie jau su xp problemu
turejai tada jau net nezinau su kuom neturesi.  Manau tau ir Ubuntu
turbut pradeda strigineti, tikrai nenustebsiu jei ir mac os prades
luzinet. ;)