Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: chernius
Data: 2011-02-26 13:43:41
On Sat, 26 Feb 2011 11:04:47 +0200, vist wrote:

> Kaip galima vergaut daiktui, kuris TURETU palengvinti tau gyvenima?
> Kokio velnio turiu moketi uz obuoli nesveikus pinigus ir gaut eilini
> aparata(tiesa su obuolio zenklu. Juk visos blondines bus mano!), prie
> kurio as pats dar turesiu taikytis? Perki daikta, kad jis padetu
> gyvenime, o ne kad vergautum daiktui.

tai butent, kad palengvina gyvenima, o ne nugyvena uz tave.

reikia apsiprast su tuo kaip daiktas veikia.

mano patirtis tokia, kad kankinausi tarkim su 98, 200, XP, kol galiausiai
sakau, uzteks nes pavargau remontuot visokius strigimus, rebootint, ar
reinstalint pastoviai. Susikaliau ubuntu, tai verkt norejosi, nieks
neveikia kaip nori, bet sukasi gerai, praejo metai, apsipratau, per ta
laika pramokau, dabar tik ofisa per wine pasikures is ms turiu, viskas,
neremontuoju nieko, pagaliau naudojuosi.
Manau sekantis logiskas zingsnis mac'as