Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-25 08:09:45
Mane irgi nervina apple politika, bet kuo daugiau naudoji ju produktus tuo
labiau isitikini ka apple norejo tuom pasakyti.
Zmona naudojo 2  ir 4 aifona, as naudoju androida galaxy s, bet pasta ir www
browsinu su iPadu.
Pas Apple man patinka, kad viskas ko tikrai reikia sustyguota ir veikia
nepriekaistingai, bet ko nereikia arba galima be to apsieti yra ismesta.
Pvz kiek as bandziau visokiu appsu pastui tikrinti, tai nei vienas ant
androido narmaliai nedirba, jei nemokamos programos tai turi atrinkineti
veikiancias.
IMHO su win arba androidu tu bandai prisitaikyti juos sau ir iki galo taip
ir nesigauna.
Pas obuoli jei sugebi prisitaikyti prie jo - problemu neturesi.