Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: faktas
Data: 2011-02-25 10:55:05
ai dar vienas bajeris neaiskus:

na nusiperku programas, pabandau, nepatiko, istrinu.
bet paskui ziuriu, jos vistiek itunuose yra.
(kodel negalejo istrininejant paklaust ar cia tik is irenginio istrint, ar visiskai?)

o paskui pvz per itunus prisisiunciu kruva programu, ir noriu kad jos atsirastu irenginyje.
kaip atskirt is tos kruvos itiunuose kurios jau jame yra o kurios dar ne?
nu apibraukiu visas ir nunesu ant irenginio, jis - synchronize. ir susinchronizuoja. ir tuomet tos, kurios is irenginio istrintos, bet itiunuose tai likusios, neatsiras vel irenginyje?