Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-26 12:11:14
Ateina laikas kai isbandai kruvas technikos ir ivairiu appsu, bet va truksta
kasko labai paprasto ir pasiruoses buti atsiakyti kruvos navarotu, kad gauti
ta ko istiesu reikia.
Pats TO nepasigaminsi, bet KASKAS tai gamina ir tau sako ziurek tau reikia
greitai perskaityti pasta bet kur ir bet kada, bet tu neturesi eiliniu
windowsiniu privalumu, jei tau tinka sakai kodelgi ne.