Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-01-28 10:14:48
Snobizmu truputį atsiduoda tavo postas :-)
Kas nustato įrenginio "vertę"?
Citata: " jei įrenginys pigus pagal vertę, tai būdamas pigus ir pagal kainą
jis turės kažkokį populiarumą." Kažkokį? O gal normalų populiarumą?

"jei įrenginys nepigus pagal vertę, tai gali būti populiarus ir su mažiau
funkcijų." Kiek pvz aš suprantu - įrenginys gerai atlieka savo funkcijas,
negenda. Bet gaunas tokis dalykas - viskas gerai, kol naudotojas nesumano
peržengti įrenginio kūrėjų ar marketingistų užbrėžtų rėmų (kurie nesutampa
su įrenginio galimybėmis). Tada mano nuomone gaunas ne pasitenkinimas, o
nusivylimas. Kas ir tapo  šio topico atsiradimo priežastimi.