Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: darkalas
Data: 2011-01-23 00:05:44
Na tai yra zmoniu kurie megsta klausyti 78 metu muzikos per patefona,
taigi viskas gerai, koks skirtumas ar is laptopo piscialkiu groja ar is
patefono..
Bet siaip nepaisant visu iphono apribojimo, tai vistiek yra "grazus"
telefonas. O ir siaip daugelis dalyku gerai padaryta kazkaip, smulkmenos
atidirbtos.. pvz.. turbut tai pirmas mano telefonas kuriam nereikejo
ranka ivesti smtp adreso. Arba patinka zinutes salinimas su perbraukimu i
kaire puse. Androidas norint salinti ismeta viena lentele, po to dar
viena patvirtinimui... ir tt.
Jei nesi "biski informatikas" ir nepasigendi pvz failu sistemos, o
naudojiesi daiktu pagal tai, kam jis skirtas, tada labai geras telefonas
sakyciau.
Na o del ekrano tai kazinau.. paziurejes koki 30 min i iphone4 ekrana, po
to paziurejes i laptopo ekrana pagalvojau kad laptopas truputi pagedo..