Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-01-26 18:02:17
Nu taip... Pasižiūrėjau - notebookas made in China, veidrodinis
fotoaparatas - taip pat, abu smartphonai - savaime aišku kad ten pat...
Gaila kad negaliu pasižiūrėt kur tas SE k750i  gamintas buvo :-)
Taigi mano nuomone China produkcija nėra tokia perdėm fufliakiška - čia
vartotojo įspūdžiai. Svarbu kad quality control'as ne vietinis būtų.
Offtopic dėl navigacijos - Navigonas maniškis irgi made in China, ir dedasi
į jį ne tik kad nauji Navigono žemėlapiai ir softas, bet ir papildomai visas
iGO su savo žemėlapiais.