Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: darkalas
Data: 2011-01-23 17:34:31
Tai taip, technologiskai nieko naujo tame nera, bet taip is praktikos
pasinaudojus iphone ten daug kas "gerai limpa prie rankos". Man asmeniskai
vienas featuras uzkliuvo, tai kad bluetoothas neveikia su ne iphonais...
Pvz taip elementariai fotkes nusikelti butu visai patogu..
O kadangi pas mane ant ubuntu per laida kazkaip prijungus nepamato failu
(tingejau aiskintis kodel), tai tenka per maila ir wi-fi siusti :)