Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: Fla
Data: 2011-01-25 15:15:25
On 2011.01.22 17:27, ukw wrote:
> turiu seną oldskulinį SE K750i ragelį ir viskuom esu patenkintas.
>
> klausimas: ar aš nevykėlis atsilikėlis ar tiesiog dvasios impotentas?

Aisku nevykelis. Dar pasakyk kad facebook'u, twiteriu, ir linkedin'u nesinaudoji?!? ;)

O jei rimciau, tai pas mane panasaus amziaus ragelis - Nokia 6230i, pirktas 2005.
Akuma nesenai pasikeiciau, tikiuosi su nauju iki kokiu 2015-2020 pratemps ;)

Bet siaip smagiausias is turetu telefonu buvo 6510. Po siai dienai nostalgija jam.
Gaila, kad nepasilikau jo saugiai (paskolinau kazkam, ir sulauze ar tai pamete :\).
Visai noreciau ir siandien ji pamaigyt, ar gal net vel pradet naudot (jei tik sugalvociau
kokiu atskiru mazu device'u pakeisti dabartiniam telefone esancia kamera, nes prireikia ;)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)