Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: Andr
Data: 2014-10-12 23:02:33
I tema, zaidziu nedaug, bet kartais uzsimanau kazka is nauju zaidimu
pabandyt. Zinoma is torentu siunciuosi. Pirkes per gyvenima gal kelis tik
zaidimus. Dabar sumastem su draugu NBA2k14 palost susijunge. Nusipirkom
legalius geimus. I 2k serverius pasijungt pavyko po beveik 2 savaiciu
susirasinejimo su 2k supportu, tiksliau su 2 klases baigusiais babajais,
puikiai ivaldziusiais copy/paste, bet net nemokanciais skaityt. 3 dienas
teko babajui aiskint kad negaliu as jam atsiust routerio NAT nustatymu
screenshoto, nes routerio tiesiog nera.(laidas tiesiai i kompa ikistas). Po
2 savaiciu pagaliau dave nauja cd keyju (senas susibugino, kartu su naujai
sukurtu accountu).  Draugui sita xuinia tesesi dar ilgiau. Nors jau zinojo,
kaip ir kodel susibugino musu accountai, bet vistiek prasinejo visokiu
screenshotu is routerio ir liepe su savo interneto tiekeju sneketis, nes pas
juos viskas gerai veikia. Galu gale isvargom ir abu pasijungem online ir tik
tam, kad pamatytume, jog nera galimybes pazaisti vienas pries kita....
xboxinej versijoj yra, o PC isimtas toks featuras. Ir kaip manot ar as dar
kada pirksiu legalu geima?