Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: PxYra
Data: 2014-10-09 16:36:34
FREE2PLAY isplito ne del chaliavshiku o tode kad lyginant su abonentiniu
geimu atnesa daug daugiau pelno, kur tu moki pvz. 40e i menesi ir daugiau
nieko kur tu tuos 40e susirenki vos uz kelis itemus, as ir neplatinu
necrackinu o dazniausia paimu gatava produkta piratini kad ir is rutor.org
kur jau viskas all in one, tereikia suinstaliuot ir PLAY, kas dar juose
gerai (paimkim GTA 4/GTA SA) tai ismestas nereikalingas brudas, windows play
live, rockstar social club ir t.t. kurie realiai nereikalingi, paplatinu ta
geima tik tol kol parsiuncia i mano PC, isnyks torrent tinklas kazkada isras
kazka kita gali neabejot