Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: amenox
Data: 2014-10-09 16:57:20
Kad torrentai išnyks abejoju, klausimas kas juose liks kai viskas susikels į
debesus. Geriausias pvz. Diablo 3 ar koks OnLive, manau kiti irgi tuo
paseks, va tada reikės bet kokį šūdą geiminant sėdėt online, bus smagu. Bet
už tai gi kovojam ar ne? :)

P.S. O kai imi iš torrentų kažką tai pagal tave tai vadinasi jei ne
platinimas? Pasidalinimas ane? Tipo deliožkė. :))