Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-10-09 18:55:37
Mass efecte dažnai tas good ar evil yra į temą + duodamas pakankamai
didele "rezoliucija", nėr kad gauni 3 pasirinkimus per visą geimą. Nors
kartais būna kad pats nei taip nei kitaip nedarytum (ypač ME3 atsirado
tokių situacijų)..
Bet yra dar pasirinkimų (kurių nemažai yra niekiniai už konkretaus
dialogo ribų) susidaro visas tas įtraukimas.
Kaip bebūtų, jie sugebėjo taip suklijuoti tuos geimus, kad emociškai
(bent aš) sugebu įsijausti, kad net sunku patikėt pačiam :) Ir viskas
pagrinde iš character buildingo tarp tavęs ir aplinkinių NPC, t.y. tavo
squado atitinkamoje aplinkoje. Tam mano nuomone dar labai padėjo
daugumoj teisingi voice aktoriai.