Tema: Re: Dragin age: Origins
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-10-09 16:03:09
Čia yra vienas iš tų geimų, kuriuos norėčiau pamėgti :) Mane tik
micromanagementas užmuša :)

Kodel? Nes šitas visuomet statomas šalia mass effecto serijos, man best
game of all time, kai kalbama apie istoriją. Bet žaisdamas aš noriu būti
aš, ir bet koks first person perėjimas į savo squadmate (kas iš esmės
yra didelė DA dalis) išmuša visą įsitraukimą.
Paprastai šnekant noriu kad mano squadas pats galvotu ir veiktu, jie man
aktualūs dėl jų character'io.