Tema: Re: Drakensang Question
Autorius: Audrimas
Data: 2009-03-03 11:37:12
> Kaip suprast naudoji visrakti ar ne, as savo inventoriuj juos turiu, tai
> skaitosi, kad naudoju, ar reikia juos usint (atidaryt inventoriu, naudot
> visrakti, ar tiesiog ishsikelt ji i quick slotus (tik dabar sumislyjau,
> blyn, kaip ash apie tai nepagalvojau...)

reikia isideti i quick slota, tada spaudi ant jo ir usini skrynia

> O kaip beja kelt dexterity, strentha ir pan

taip pat kaip viska kitka tik jie kainuoja po 200-500+ tasku, taigi kelti
reikia tiktai tuos kuriuos reikia :) pvz vagis kelia dexterity, karys jega,
magas jam reikalingiausia ir t.t.

> beja, o visus tuos wilpower etc. apsimoka kilot, jie stipriai itakoja ar
> pagrindas skilai+atributai?

kai kuriuos reikia, pvz willpower duoda atsparuma pries zaizdas, o zaizdos
duoda afigiena minusa jei jas patiri.