Tema: Re: Drakensang Question
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-03 09:57:19
ash blyn specialiai imiau rogue, kad lokpikinchiau - kuj, visas skrynutes feilinu, uzhsikeles lockpikinga gal iki 18/20... shysh!

gydytis moko man rods mage prie statomos shventyklos ir dar kazhkas - paskui uzhsikeli shita bruda shituos brudus, nes reikia ir poison treatment) ir naudoji bintus ir arbateles nuo nuodu (deshnys mygtukas use)...
Lokpikingo moko pora snukiu man rods vaikinukas ish kart po kaire nuo pagrindinio iejimo ir dar kazhkas...