Tema: Re: Drakensang Question
Autorius: Audrimas
Data: 2009-03-03 10:26:43
Kad nefeilint atidarinejant skrinutes reikia ne tik skila dideli tureti bet
dar ir :

1. atributus pasikelti, pvz dexterity ir intuition,
2. uzsideti ziedus ir grandine kurie prideda prie tu atributu,
3.atributus laikinai pasikelti pabufinus(atributo xxx spelas),

va tada ramiai viska atidarineji :) Ir dar vienas dalykas, reikia naudoti
visrakcius nes jei nenaudoji jokio tool'so tai gauni -10.

Pvz tavo skilas yra 10, dexterity 14 ir intuition 14, jei nenaudoji
visrakciu ir bandai atidarineti mieste prie prekeiviu esacias skrinias
kurios duoda -15 sunkumo lygi, tai formule butu tokia

10(tavo skilas) -15(skrynios sunkumas) -10(nenaudojimas visrakcio)
= -15(galutinis skaicius kuri reikia atimti is dexteryti ir intuition)

kai meti kauliukus tau reikia ismesti tris kartus  maziau arba lygu
dexterity-15/dexterity-15/ intuition-15
siuo atveju atidarysi tik ismetes kritine sekme, tai yra bent 2 metimus kad
kristu vienetukas :)

Beje bufai irgi gaunasi skirtingi, galit pastebeti kas turit dideli (pvz 10
ir daugiau) kokio nors bufo skila, viena karta prideda +1 kita karta +2 arba
+3 ar dar daugiau. Taigi bufinant geriausia pasitikrinti ar pakankamai
didelis bufas gavosi ir jei nepatinka tai pakartoti :)