Tema: Re: Drakensang Question
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-03 07:22:31
pradejai i kuria nors kompanija dokuose infiltruotis, jei taip, reikia nueit i kabaka prie savo chatos pakalbet su barmenu.
Toliau eik i atstatyta shventykla, ten duos questa...
ash aishku kaip idiotas puse vakaro vakar praklaidzhiojau praieshkojau kur man ta ieima i pozhemius rast, kol dashuto, kad to pachio pastato viduj:)