Tema: Re: Drakensang Question
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-02 12:48:39
ish kur i kur?
ir viena vaikshchiot neapsimoka:)
ish kart prisijungia amazone
dar shiek tiek veliau rougas, dar veliau sharlatane.. taipkad beveik visuose kovosi ishskyrus pradzhioj iki rougo prisijungimo laxtai tryse..
Mane buvo prigrauzhe shernai ishejus ish olos, ale paskui juos apejau ir sumushiau jau kai buvom tryse..
Vilkai (vilku queste) kazhkaip lengvai susimushe ish antro karto (ta su vilku "vadu":)