Tema: Re: lan party
Autorius: Spakainas
Data: 2010-03-10 23:32:31
Tau jau buvo pasiūlymas išeit.. kiši kažkokį ut ir dar bandai lygint su
legendiniu q2 ;] iki q2 betkam toli $ūdais plaukt. Quake tuo ir veža kad
ten yra tikras action, laimėsi tik būdamas greitas. Galvot irgi reikia,
bet didžiąją dalį sėkmės lemia skill. Kiek naktų barake praleista,
susirenka keli aukštai parūkyt, aptart strategijos, reikalų :D Atvarai
pas Padonką į kambarį, apsėdę bent penkiese, žiūri, seka duelį, bijo net
krepštelt, įtampa ore kabo, nors kirvį kabink.. ech geri laikai buvo ;]