Tema: Re: lan party
Autorius: Techno
Data: 2010-03-10 19:05:17
Na, man deatchmach ant UT buvo nepalyginamai idomesnis. CTF savo ruoztu - irgi.
Quake imho buvo per daug primityvus. Nonstopinis strakaliojimas irgi ne kiek neveze manes, o nestrakaliodamas greit gaudavai i kaulus.
UT duodavo daugiau ivairiu galimybiu, del to zaidimas nebuvo banalus fragu rinkimas 2-3 ginklu pagalba...