Tema: Re: lan party
Autorius: Techno
Data: 2010-03-10 19:00:20
Na, siaip viena is UT nepopuliarumo priezasciu buvo tai, kad jo hardware reikalvimai buvo labai nelabai draugiski vartotojams.
Kitas dalykas - bent jau mano pazistamiems quake megejams labai nepatiko tai, kad UT buvo gerokai daugiau verciantis galvoti, kadangi jo ir arsenalas buvo gerokai didesnis, ir paciu ginklu panaudojimo galimybiu buvo gerokai daugiau :)