Tema: Re: lan party
Autorius: Eex
Data: 2010-03-10 16:57:10
blemba, pamenu kokiais gudziais ~98 metais is barako parsinesiau q2
multiplayeri su gladiator botais (reaper, demigodess, trash.... :) ). visa
savaitgali as bandziau juos ten iveikti. aisku, kai tai buvo apskritai mano
pirmasi multi su q2, tai nervindavausi iki klaviaturos trankymo, kai
reaperis su railgunu nukaldavo per plysius visokius ar ore, arba is
mashineguno nupleskindavo ramiai... paskuj atsiradus lan'ams zaisdavau
tornado.ktu serveryje... niekada gerai man ten nesigaudavo... nu bet labai
smagus geimas..... ar yra dar kokiu public q2 servu?