Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-03-04 12:16:50
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hmo0id$qlp$1@trimpas.omnitel.net...

> Kaip buvo demo taip ir release niekas nepasikeitė.

Demo praktiskai tas pats kas galutinis geimas. Pakeitimai bus su patchais
(juos per steam'a automatiskai susriegia).
Beje kai kas nusipirke DVD ir noredami instaliuoti turi siustis ~pora gb per
steama, pradejo vaikai verkti mol "wtf as gi dvd turiu kam man ta geima dar
siustis" o ten ne geima siuncia bet updeitus siuncia tiek, nes dvd build'as
menesio senumo ir per menesi jie tiek visko pridejo. Tiketina kad bus dar
nemazai updeitu.

> Ir kaip tau dabar galutinis rezultatas?

Vakar pradejau losti SP, tai vaizdelis siek tiek geresnis.Biski daugiau
optimizmo kaip sakant atsirado. Performansas puikus, unitu pathfindingas
irgi liuks, gal net ta grafika tokia kazkokia biski pagrazejo? Sunku
pasakyti....

Vakar prisedau vakare pora valandu, tai su UEF ant hard praktiskai viska ir
perejau, liko viena misija :) Bet kiek zinau MP gana zenkliai skiriasi nuu
SP , visi health ir damage tai kardinaliai kitokie (kaip ir su senesnem
versijom) tai daug idomiau bus paziureti per MP. Dar kolkas anksti kazka
daugiau sneketi.