Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-26 11:18:59
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hm819f$kqn$1@trimpas.omnitel.net...

> Ankstesniuose lyg ir buvo tokia galimybė su keliais inžinieriais asistinti
> ACU ir tada ACU viską greičiau daro (aišku didesnių resusrsų sąskaita).
> Kaip supratau iš tavo parašymo, dabar galima assistinti tik pastatus?
> Minusas :)

Na kaip cia pasakius, anksciau tu tiesiog su enginieriais galejai assitinti
praktiskai viska. Ir jeigu tu liepi enginieriui A assistinti enginieriu B,
tai jeigu B ka nors stato tai A irgi stato ta kazka. Tas pats ir su
komanderiu, jeigu jis kazka stato tai jam priskirti enginieriai irgi seka is
paskos ir patys stato ta kazka. Tu apie sita funkcija? Nebandziau cia, ar ji
veikia ar ne. Bet kadangi visas statymo modelis supaprastintas (hint -
nemegstate statyti :) tai ir atjunge matyt kad butu nu paprasciau :))

>Bet kuriame RTS kuriame yra svarbu eko susiduriame su problema, kad
>žaidėjas su geriau išvystyta eko turi platesnį pasirinkimą kaip reaguoti į
>situaciją (turi >platesnį unitų pasirinkimą).

Taip, beabejo, o tai kam tada ta eko isviso reikalinga? Ka ji dar gali
naudingo duoti apart daugiau unitu ar galingesniu unitu turejima :)) Tam ir
yra mass extractoriai kad tu kovodamas atsikovoji teritorija su tikslu gauti
daugiau eco, ko pasekoje tu turi teoriskai galimybiu tureti didesne ar
galingesne armija. Tai, savo ruoztu gali tau padeti laimeti BET toli grazu
tai nera 100% garantija.

>Man labiau patinka kai visi turi vienodas galimybes (aišku visuose geimuose
>dabar būna įvairių upgreidu) reaguoti ir tada jau laimi tas, kas geriau
>panaudoja >savo unitus, o ne tas kas turi didesnį pasirinkimą (kurį turėsi
>atitinkamai išpūtęs NT burbulą). IMHO world in conflict labai gerai
>realizuotas upgreidinimas, ir >statybų nereikėjimas.

Kaip ir minejau, tau tiesiog patinka kito stiliaus geimai. Tie visi ala WIC
tai yra netradiciniai RTS, o SupCom yra vienas is tu retu tradiciniu RTS kur
ir eko buvo ir armijos buvo.

Beje jeigu losi MultiPlayer (o tas vistiek yra 10kartu idomiau) tai is esmes
abi puses gauna vienoda eko, nes laisvu mex vietu yra tiek pat ir zemelapiai
yra veidrodiniai. Yra nera jokio eko pranasumo, t.y. abudu stato ir abudu
vienodai kelia eko ir tik jau tas kuris geriau suvaldo savo armija ir
protingiau pasirenka konkrecias kovos taktikas, ir laimi :)