Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-25 14:03:23
Tai palosk ir pamatysi "kaip" :) Jie ten sugalvojo keleta gudriu funkciju,
is serijos 'nebutina tiksliai su zymekliu uzeiti ant objekto" ir panasiai.
Pats neturiu, nebandziau ir nebandysiu, cia ant PC geriausia toki geima
losti (ypac kai dabar jis eina normaliai ant daug letesniu kompu), bet kazka
jie ten sukure naujo.

 Tie kas uzsispyre laikosi konsoles tai su Demo ir gales tai pasibandyti po
geros savaites.