Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-26 10:08:44
Kai pirma karta losiau SupCom1 (po dideles pertraukuos nuo TA laiku) tai
ispudis buvo super, tiesiog veze. Dabar sito negaliu pasakyti apie antraja
dali.

Taciau vakar palosiau daugiau tai biski daugiau geimas atsiskleide ir
pastebejau nemazai geru dalyku ir naujoviu. Reikia laukti vistiek galutines
versijos ir tada galima bus spresti. + atnaujinimai gali smarkiai itakoti
geima nes kai isejo FA tai zenkliai pagerino pati pirmaji SupCom1.

Aisku visa esme yra Multiplayer rezimas, paziuresim kaip jame seksis.Ten
gali buti idomiu bajeriu.