Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-25 14:09:04
Siaip pasakysiu kad i sito geimo screenus geriau neziurek nes jie visiskai
neparodo to kaip pats geimas atrodo. Lygiai tas pats buvo su SupCom1,
screenai ir realybe visai kitaip atrodo. Jie tuos screenus siaip neteisingai
parenka, jie rodo vaizda "is sono" ir ten viskas persikreipia ir istikruju
atrodo tokia kaip mesmale. Cia reikia palosti arba bent jau ziureti gameplay
(ne replay/intro/etc) video.

Vienaip ar kitaip, yra demo, nemokamai, isbandai ir aisku :) Geimas buvo
mano nuomone siek tiek "supaprastintas noobsams", kas man asmeniskai
nebutinai gali patikti nes man patinka simuliacija, detali strategija,
galvojimas ir pan. Starcraftinius ir C&C tipo RTS palieku "masems" :))

Bet del to supaprastinimo siek tiek dar susilaikau nes labai nedaug
palosiau, reikia pasigilinti ir paanalizuoti geima labiau. Ten gali buti
daugiau visokiu geru idomybiu.

O kaip jau sitas geimas gali atrodyti zmogui is salies tai negaliu pasakyti,
mano stilius ir skonis yra vienoks, bet kaip jau minejau jeigu kazkam
SupCom1/FA nepatiko, tai tada gal sita versija jiems kaip tik patiktu. Try
and see.