Tema: Re: Nu ka, nebedaug liko ir laukti
Autorius: Lavonas
Data: 2010-01-29 09:33:46
Zajabal rashyt mesadzo apatcioje :DDD scrollint uzpisa nx :D

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message

"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message

> Gal tu dabar ir norėtum pasakyti kad nuo šio posto "apturėti" reiškia tai
> ką ir parašei.
>
> Tačiau pirmam teiginy tavo "apturėjimo" supratimas apibrėžtas
> skliaustuose:
> "(kai vienu metu real time besikapoja pvz 1200 unitu map'e)"
>
> Gal užteks laužytis ir prisipažinsi, kad suklydai?

Tu man dabar aiskini ka as turejau omeny??? :)))))))))))) As gi zinau tiek
viena tiek kita geima puikiai, ir zinau _ka_as_turejau_omeny ir ko as
neturejau.

O vat kad tu netaip supratai tai ir yra visa esme ir tavo problema.

Kai as sakau kad vienu metu 1200 kapojasi tai ir sakau kad sueina pvz 4
bichai po 300 unitu ir vieni kitus dubasina masineje kovoje, valdydami savo
trissimtines armijas (o ne juokinga 12-kos unitu nupezusia grupele).