Tema: Re: Nu ka, nebedaug liko ir laukti
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-28 12:21:41
> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hjrf8l$hmp$1@trimpas.omnitel.net...
> O bet artimiausi konkurentai ne is tolo nesugebedavo aptureti net tokiu
> kiekiu unitu (kai vienu metu real time besikapoja pvz 1200 unitu map'e), tai
> jiems toks klausimas nelabai ir aktualus.

SC limitas 200 control vienetų vienam žaidėjui. Zerglingai 6 vienetukai užima atrodo 0,5 vienetų. Dėmėsio klausimas: koks maksimalus unitų kiekis vienam mape kai pešasi 8 žaidėjai lošiantys už zergus ? :)

Aš asmeniškai puikiai pamenu kaip vien tik zerglingų užsibookmarkindavau grupes nuo 1 iki 6 skaičiuko :)