Tema: Re: Nu ka, nebedaug liko ir laukti
Autorius: YZF
Data: 2010-01-28 14:56:39
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hjs0ll$i2b$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> Na bet kadangi dabar kalba apie zerglingus, o jie melee, tai aišku būtų
> sunkoka suvaldyti kad visi vienu metu muštusi su priešininko unitais, be
> to frontas būtų be proto platus (kai realiai frontas siauras ir būna
> suportas už nugaros). Tačiau kaip ir minėjau, gali pasiekti, kad jiems
> davei nurodymus ir jie juos vykdo - eina muštis su priešininku.
>
> Bet kodėl tu dabar pakeiti klausimą į "Kiek galima paselektinti".
> Nepamiršk, kad tavo teiginys buvo "artimiausi konkurentai ne is tolo
> nesugebedavo aptureti net tokiu kiekiu unitu (kai vienu metu real time

Todel, kad kalba eina apie path finding funkcija, kuomet tu uzselectini 600
unitu ir liepi jiems kazka pulti. Ir kartais buna problemos kai jie vienas i
kita stumdosi o ne juda iskarto pulti. Kalba apie tai eina, ir siuo atveju
sita funkcija yra daug kartu didesne pas Supcom negu pas SC. Zaidimo
masyvumas ir didumas yra i vienus vartus ir ner ka su kitais RTS lyginti.

> Į ką jau pateikiau pavyzdį, kai 8 playeriam tuos 1200 yra easy pasiekti ir
> dar n kartų viršyti (jei toks būtų tikslas).

Tu bandai viska pakreipti i tai "kiek isviso galima pagaminti unitu". Tai
isviso galima pagaminti 80.000 unitu pas Supcom. Kiek ten sakei pas SC?
atsakymas: daug maziau. Taciau praktikoje realybe yra ta kad SC unitus tu
siunti desimtimis o pas Supcom - simtais. Va cia yra skirtumas didelis.
Uzselectinti ir valdyti 600 unitu pas SupCom - kasdienybe.