Tema: Re: Nu ka, nebedaug liko ir laukti
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-28 14:41:25
>"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hjrq9c$696$1@trimpas.omnitel.net...
> Priesingai negu SC, supcom/TA unit limitai nera nustatomi map'ui.

Tai kokie limitai turnyruose būna?

> Pasakyk man prasau, kiek unitu tu gali uzselectinti vienu metu, ir pasiusti
> i kova (i ataka) starcraft'e. Skaiciu.

Pasiųsti į ataką galima visus unitus. Esmė yra tik kaip tu taip padarysi.Tačiau jei mapas didelis lengvai gali išsiųsti visus unitus.
Na bet kadangi dabar kalba apie zerglingus, o jie melee, tai aišku būtų sunkoka suvaldyti kad visi vienu metu muštusi su priešininko unitais, be to frontas būtų be proto platus (kai realiai frontas siauras ir būna suportas už nugaros). Tačiau kaip ir minėjau, gali pasiekti, kad jiems davei nurodymus ir jie juos vykdo - eina muštis su priešininku.

Bet kodėl tu dabar pakeiti klausimą į "Kiek galima paselektinti". Nepamiršk, kad tavo teiginys buvo "artimiausi konkurentai ne is tolo nesugebedavo aptureti net tokiu kiekiu unitu (kai vienu metu real time besikapoja pvz 1200 unitu map'e)".

Į ką jau pateikiau pavyzdį, kai 8 playeriam tuos 1200 yra easy pasiekti ir dar n kartų viršyti (jei toks būtų tikslas).