Tema: Re: Nu ka, nebedaug liko ir laukti
Autorius: YZF
Data: 2010-01-27 16:39:29
Blogai...... turi buti maziau populiarus. Tada tai butu bent sioks toks
zenklas, kad geimas labiau nishinis ir high quality (ko mums, mastantiems
zmonems ir reikia).

Na bet dar yra laiko pasitaisyti :)

Beje lygiai taip pat kaip TA su savo naujom technologijom paliko 2D
Starcraft'a toli uz nugaros, manau panasi situacija bus ir cia. Bent jau is
pirmines SC2 infos tai matosi kad jie jokiu naujoviu siame zanre neidejo,
priesingai negu GPGStudija, o dar kai ka biski ir nukopino (kai kuriu unitu
konsepcija, zoom funkcija,etc).