Tema: Re: dargon age origins ir modern warfare @LM !!!!!!!
Autorius: YZF
Data: 2009-11-02 10:54:24
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hcm619$7al$1@trimpas.omnitel.net...

> Per sunku? lol. Vienintelis sunkesnis dalykas tai sraigtasparnio valdymas
> (bet ten nebuvau tinkamai susireguliavęs).

Sraigtasparnio ar lektuvo ar masinu ar tanku valdymas - tai nesunkumas. Tai
joistiko trukumas.

> Pradėkim nuo to, kad kompas šaudo kartu su random generatorium. Stovi per
> 50-60 m. ir nesugeba į mane priklaupusį ant kelio atviroj vietoj pataikyt
> supildamas visą apkabą. Kitą kartą 2 šūviai - kojos užverstos.
> Jei prie priešininko prieini arti (apie 3-5 m.) gali ratais aplink
> lakstyti, kažkodėl nepataiko.

Cia nebugas, cia AI bukas. Nes jis, kaip minejau, turbut ant durniaus buvo
suskriptintas.

> Dar vienas dalykas: stovi pusiau uždaroj erdvėj tarp pastatų - kompas iš
> kažkur šaudo (nors matyti mane neturi šansų).
>Nepataiko aiško, bet kokia logika šovinius gadint?

Pirma suzinok is kur. Gali nustebti. Tada bus aisku kad jis tave puikiai
mato ir saudo kad pataikytu (ar pataiko - kitas klausimas). Beje pataikimo
laipsnis gali priklausyti nuo sunkumo levelio (manau neklystu del to).
Uzsidek expert lygi, ir paziurek kaip kompas nebepataiko..

> Sužeistą draugą nešti teko? Kai kažkodėl valdymas persiduoda tam sužeistam
> draugui, o kompas perima tavo charo valdymą :)
> Stambaus kalibro ginkliukas per 1 cm lentos tvorą prašauti nesugeba.
> Aha...

Nesti per visa misija turbut nei karto neteko, ir to nafig nereikia...turbut
bugas? Kurio nenaudoji visai.

> O labiausiai patiko tai "reali" kulkų trajektorija - priešininkas kažkur
> už 20-25 m. stovi (pabrėžiu stovi) be jokios priedangos, aš guliu,
> taikausi per lazerinį taikiklį, serija... nieko... serija... pritupia...
> serija... bėga... dar serija... guli. Čia realu?

Kulku trajektorija yra itin tiksli ir reali, nezinau ka tu ten darei. Gal tu
pavarges gulejai ir tavo rankos drebejo? Arba buvai suzeistas? Arba nemoki
saudyti? Man tokiu bajeriu nebuvo, jeigu nusitaikai ir sauni tai ir
pataikai.

Beje kulkos neskrenda tiesia linija, tai reikia i tai atkreipti demesi irgi.
Paskaityk cia:
http://ttp2.dslyecxi.com/basic_rifleman.html

Basic Marksmanship > Ballistics, Sight Pictures, & Holds. Paaiskinta kaip
veikia fizikos desniai kulkas.

> Ir šiaip tu visada sakei kad arma2 - tai geriausias tokio tipo geimas,
> kaip pasaka iš vaikystės (pažodžiui taip nesakei - bet namiokas aiškus). O
> dabar "single player lošti galima". Tik galima? O kur fun? :)

Fun - Multiplayer. Visas grozis atsiskleidzia ir nebera jokiu suskriptintu
ir nepataikanciu AI ar kitokiu bugu. Kai losi pries zmogu, tada prasideda
tikri 'bajeriai'